دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات

دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات صنعتی

دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات

دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات صنعتی

۳ مطلب در دی ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برش لیزری - ماشین آلات برش و حک فایبر و لیزر.

شرکت بازرگانی تسا Crystal Sign
نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های برش و حکاکی لیزری crystal sign در سایز های مختلف.
برای مشاهده تصاویر و کاتالوگ محصولات می توانید به سایت شرکت به آدرس www.tesateam.ir مراجعه نمایید.
بازرگانی تسا در سال 1386 با تکیه بر تجارب 5 سال کادر مدیریتی خود جهت واردات و سرویس و نگهداری انواع دستگاههای حکاکی وبرش لیزر/ چاپ روی اجسام و ... با اخذ نمایندگی های متعدد خارجی از کشورهای کره چین تایوان تاسیس گردید . از بدو تاسیس توجه به نیاز روز افزون و بازار مشتریان تمام تلاش خود را در جهت هر چه بهتر نمودن سطح کیفی خدمات خود نموده است . در این راستا و به منظور تقویت انگیزه خریداران در اعتماد به این صنعت ضمن تطبیق گام به گام خود با پیشرفت تکنولوژی با قرار دادن مدت زمان گارانتی برای محصولات خود همواره یادآور این نکته است که فروش پایان یک معامله نیست .بازرگانی تسا با سرلوح قرار دادن بهترین خدمات جهت مشتریان به عنوان هدف اصلی وتلاش پیگیر در جلب رضایت مشتریان و همچنین تغیر در روش های قدیمی وارائه روش های نوین برنامه های استراتژیک همچنان پیشتاز در این صنعت بوده و آماده پذیرفتن پیشنهادات در هر چه بهتر نمودن این روند میباشد .
یکی دیگر از موارد استفاده دستگاه برش لیزری و حکاکی لیزری، برش دادن چرم ها است. این چرم های برش داده شده برای ساخت کفش و کمربند، روکش مبلمان، کیف، تابلو، استفاده در دکوراسیون داخلی منازل، برش لیزری روی روی شلوار جین و اقسام لباس ها و همچنین برش لیزری در ساخت روکش ماشین ها کاربرد دارد که برش های لیزری به وسیله دستگاه های برش لیزری و حکاکی لیزری انجام می شود. این دستگاه ها برای برش دادن چرم نیازی به قالب گیری ندارند و می توانند برش هایی بسیار صاف و تمیز بر روی چرم ایجاد کنند، این یکی از مزایای استفاده از این دستگاه ها در برش چرم بود مزیت های دیگری را هم می توان برشمرد آدرس : اصفهان. شیخ صدوق شمالی جنب پل هوائی شیخ صدوق مجتمع اداری پل طبقه دوم واحد 3 www.tesateam.ir : وب سایت
tesalaser@Gmail.com : ایمیل
09131198590 مهندس زاهدی


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

  • آگهی رایگان
  • ۰
  • ۰

حکاکی - فروش لیزر حکاکی و برش طلا

وارد کننده دستگاهای حکاکی ، برش و مارکینگ و جوش ،تنها وارد کننده سورس سنگاپور در ایران دارای مجوز وادرات از انرژی اتمی آماده همکاری و ارایه خدمات به مشتریان میباشد.
لیزر برش ، حکاکی و مارکینگ فایبر :
موارد قابل حکاکی و برش
فلزات شامل طلا،نقره،پلاتین،استیل،مس،برنج،کروم،آلومینیوم،آهن،پلکسی،مقوا،پلاستیک ،سرب, ....

شخصات فایبر :
قابل ارایه در انواع سورسهاطول عمر 50/000و70/000و 100/000 هزارساعت (چین ، سنگاپور، آلمان وانگلیس) ipg/jpt/cti

مزایای دستگاه:
سرعت زیاد
بسیار کم مصرف
اندازه دستگاه کوچک و رو میزی با قابلیت حمل آسان
قابلیت حکاکی اشیا متحرک روی نوارنقاله
قابلیت کار با پدال برای کارهای سری و سریال
امکان اضافه شدن روتاری برای حکاکی اجسام کروی (حلقه ،النگو)
قابلیت حکاکی شماره سریال و بارکد

شرایط فروش:
1- نقدی ،2- اقساط

شرایط خدمات پس از فروش:
دستگاه دارای یک سال گارانتی ، 10سال خدمات پس از فروش ، نصب و آموزش رایگان توسط کادر فنی و مجرب می باشد.
تامین و فروش تمامی قطعات به تهران و شهرستان ها....

09033646888 خانم سیفان واحد فروش


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

  • آگهی رایگان
  • ۰
  • ۰

آموزشگاه عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی می‌تواند در پوستر، بیلبورد، آگهی‌ها و مجلات استفاده شود. عکاسی تبلیغاتی می‌تواند یک عکس بسیار ساده از یک مدل یا محصول باشد و یا عکسی پیچیده که ساعت‌ها وقت برده است. در هر یک از این حالات برنامه ریزی برای عکاسی تبلیغاتی بسیار مهم است.

جلسه استراتژی:

برای انجام عکاسی تبلیغاتی یک شرکت، ابتدا عکاسان باید یک جلسه استراتژی با مشتری برگزار کنند و در مورد اهداف و آنچه مشتری از عکاسی تبلیغاتی می‌خواهد، صحبت کنند تا مشتری بعد از تحویل عکس‌های تبلیغاتی، شگفت‌زده نشود.

این کار برای شرکت‌های کوچک مهمتر است. زیرا در شرکت‌های بزرگ ممکن است یک کارگردان در کنار عکاس، به عنوان ناظر کار و پیش‌رو اهداف‌ حضور داشته باشد.

ایجاد توقع:

برای مشتری خود توقعی کاذب ایجاد نکنید. ابتدا با ذهن و فکر مشتری آشنا شوید و سعی کنید درباره کیفیت عکاسی تبلیغاتی و آنچه در انتهای کار خواهد دید، صحبت کنید. از او بخواهید اگر نمونه کاری از عکاسی‌های تبلیغاتی نزدیک به فکر خود دارد، به شما نشان دهد. هرگز با سلیقه خود کار را انجام ندهید، زیرا هیچ وقت شما نمی‌توانید ذهن مشتری را بخوانید.

اختلاف نظر زمانی شروع می‌شود که عکاس می‌خواهد بدون نظر پرسیدن از مشتری با سلیقه خود عکاسی تبلیغاتی را انجام دهد. در صورتی که با کمی صحبت و هم فکری می‌توانید به ایده خوبی از فکر و آنچه مشتری در ذهن دارد، برای عکاسی تبلیغاتی برسید.

درک درست از به کارگیری عکس:

اینکه بدانید کارفرما می‌خواهد در کجا از عکس تبلیغاتی استفاده کند، به دو دلیل حائز اهمیت است: اجرا و قیمت گذاری. قیمت شما می‌تواند با توجه به نحوه استفاده از عکس متفاوت باشد. اگر قرار باشد از عکس‌ها تبلیغاتی در تبلیغات گسترده‌ای استفاده شوند، قیمت شما می‌تواند بالاتر باشد. البته این موضوع در صنعت عکاسی شناخته شده است و به عنوان حق مجوز و انتشار عکس معروف است.

همچنین اگر شما بدانید عکس تبلیغاتی قرار است در کجا استفاده شود، بهتر می‌توانید برنامه ریزی کنید. زیرا سایز و ادیت عکس هم با توجه به مکان قرار گیری متفاوت خواهد بود مثل سایت، مجله، بیلبورد و ... .

واقع بینی:

برای گرفتن کار هر هزینه‌ای را قبول نکنید. ابتدا هزینه، تلاش و زمانی که برای انجام عکاسی تبلیغاتی باید صرف کنید را روی کاغذ بیاورید، حتی اگر در شروع کار هستید، بهتر است با چند عکاس با تجربه صحبت و مشورت کنید تا بتوانید قیمتی درست به مشتری خود بدهید. همچنین در مورد زمان عکاسی تبلیغاتی، با فکر قول دهید، ابتدا برنامه ریزی کنید که چقدر زمان می‌برد تجهیزات را آماده کنید؟ عکس‌ها را بگیرید؟ و ادیتش کنید؟

آماده سازی:

جمله معروفی وجود دارد که می‌گوید اگر برای پیروزی آماده نشوید، برای شکست آماده شده اید.

یک عکاس خوب با آماده سازی طرح از عکس های تبلیغاتی مورد نیاز، جزئیات طرح و تنظیم نور شروع می کند، اگر طرحی داشته باشید و آماده سازی را درست انجام دهید، در طول پروژه با آرامش و بدون استرس می‌توانید کار کنید و کیفیت بالاتری داشته باشید.

در آخر باید بگوییم برای انجام عکاسی تبلیغاتی حرفه‌ای باید طرح و ایده خوبی از قبل بسازید و با برنامه‌ریزی پیش بروید.

کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد
برای  مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>عکاسی تبلیغاتی<< کلیک کنید

  • آگهی رایگان