دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات

دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات صنعتی

دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات

دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات صنعتی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خدمات حکاکی لیزر پلاستیک

با استفاده ازخدمات دستگاه لیزر می توان طرح های بادوام و ظریفی را بر روی قطعات پلاستیک حکاکی لیزری کرد. در مواردی که قطعات پلاستیک در معرض اصطکاک زیاد هستند و امکان پاک شدن مواد رنگی چاپ روی آن ها وجود دارد، حکاکی لیزری گزینه جایگزین بسیار مناسبی است.

در مواردی که زیبایی طرح مورد نظر است نیز می توان از حکاکی لیزری که علاوه بر ظرافت، عمق هم دارد استفاده نمود. مورد دیگری از حکاکی قطعات پلاستیک برای حالتی است که قطعه دارای سطح یکنواختی نیست.در مواردی که تعداد قطعاتی که باید چاپ شوند کم باشد هم حکاکی لیزری گزینه مناسبی می تواند باشد.


لینک دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات را مشاهده کنید.


حکاکی لیزری پلاستیک

  • آگهی رایگان
  • ۰
  • ۰

شما دوست دارید چه چیزی با دستگاه لیزر حکاکی خلق می کنید؟

اگر دوست دارید محصولات جدید و مطابق مد روز خلق کنید دستگاه لیزر گزینه مناسبی می باشد. متریال های بسیاری با دستگاه لیزر قابل حکاکی می باشد. از متن، تاریخ، آرم و لوگو تا تصویر چهره و منظره بر روی متریال هایی نظیر چوب، پلکسی گلس، شیشه، چرم، سنگ، کاغذ و مقوا، پلاستیک، سرامیک و کاشی ، پارچه، لاستیک، مولتی استایل و ...  قابل حکاکی می باشد.

حکاکی با لیزر بسیار انعطاف پذیر است و می‌توان آن را تقریبا روی هر ماده و متریالی از جمله چوب، سرامیک و مواد آلی انجام داد.

حکاکی لیزری توسط دستگاه لیزر حکاکی ، جزییات طرح های گرافیکی  را بسیار دقیق اجرا می کند. توانایی لیزر برای حکاکی گرافیکی با وضوح و سرعت بالا، قدرت شگفت انگیز دستگاه های لیزر را نمایش می دهد، بطوریکه شما قادر به حکاکی لیزری تصاویری هستید که واقعا مشتری شما را شگفت زده می کند!

با استفاده از دستگاه لیزر شما می توانید با حک لیزری اختصاصی، محصول مورد نظر خود را  شخصی سازی نمایید. با لیزر حکاکی، لوگوی مشتری، عکس یا طرح های سفارشی را به راحتی اجرا نمایید. شما امکان اضافه کردن طرح شخصی به محصول مورد نظر با حکاکی لیزری مواد مختلف را دارید!


کاربرد حکاکی لیزری غیر فلزات

حکاکی لیزری هدایای تبلیغاتی و محصولات چوبی 
حکاکی لیزری تندیس و لوح یادبود 
حکاکی لیزری ابزارآلات 
حکاکی لیزری قطعات الکترونیک
حکاکی کارت ویزیت
حکاکی لیزری پلکسی گلس
حکاکی لیزری کاشی و سرامیک
حکاکی لیزری چرم
حکاکی لیزری کارت عروسی و کارت دعوت
حکاکی لیزری شیشه وآینه

  • آگهی رایگان
  • ۰
  • ۰

با استفاده از دستگاه های لیزری مخصوص فلزات می توان روی طیف وسیعی از مواد، عمل حکاکی یا مارک زنی را انجام داد. با این دستگاه ها می توان با عمق بسیار کم (چند صدم میلیمتر) بر روی بخشی از فلزات و آلیاژهای فلزی حکاکی نمود که در صنایع خودروسازی، تجهیزات بیمارستانی، سرویس های غذا خوری، صنایع طلا سازی، ماشین افزار (قلاویز، مته، تیغ اره و …) مورد استفاده قرار می گیرد.


لینک دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات را مشاهده کنید.


تولید کنندگان دستگاههای حک و برش لیزری فلز و غیرفلزات آگهی های خود را در در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.


حکاکی لیزری فلزات

  • آگهی رایگان