دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات

دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات صنعتی

دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات

دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات صنعتی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تفاوت بین حکاکی لیزری و برش لیزری در چیست؟ 

دستگاه های لیزر شامل طیف گسترده ای از دستگاه های لیزر برش و لیزر حکاکی  است. اغلب در خصوص تفاوت بین دستگاه برش لیزر و حک لیزری سوال پرسیده می شود. تفاوت اصلی در لنز دستگاه لیزر و به طور خاص طول لنز دستگاه لیزر است.
دستگاه های حکاکی لیزری مجهز به لنز با فاصله کانونی کوتاه تر می باشد و اندازه نقطه ها دقیق تر  و برای حکاکی جزییات پیچیده ایجاد می کند. از فاصله کانونی طولانی تر برای دستگاه های برش لیزر استفاده می شود و لنزها نسبت به تغییرات ارتفاع فوکوس تحمل بیشتری دارند، در حالی که در لبه کار برش کمتری تولید می کند. 
دستگاه های برش لیزری برای برش مواد با سرعتی بیشتر از دستگاه های حکاکی لیزر، بهینه شده اند و دستگاه های برش لیزری قدرت  بالای برش و حکاکی لیزری کمتری را ایجاد می کنند. دستگاه های حکاکی لیزر به گونه ای طراحی شده اند که برش لیزری مناسب و حکاکی باکیفیتی داشته باشند، اما دستگاه های لیزر حکاکی قدرت لازم برای برش مواد ضخیم را ندارند.


 

مزایای دستگاه های برش لیزر CNC نسبت به سایر روش های برش

دستگاه های برش لیزر CNC یک راه حل پیشرفته از لحاظ فنی برای نیازهای برش شما ارائه می دهند. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود دستگاه های لیزر برش CNC نسبت به سایر روش های برش، مزیت های زیادی برای شما داشته باشند. CNC مخفف عبارت "کنترل عددی کامپیوتر" است. بنابراین همانطور که از اسم آن مشخص است فرآیندها به صورت خودکار انجام می شوند و دارای کیفیت و دقت بالایی هستند.
طیف های جدیدی از دستگاه های لیزر فایبر و دستگاه های برش پلاسما با کیفیت بالا در دسترس هستند که می توان برای برش فلزی دقیق به آن ها اعتماد کرد. این امر باعث می شود طرح های پیچیده یا ترکیبی، به آسانی و استاندارد بالا اجرا شود. 
اگرچه، نیاز نیست که همه طرح های پیچیده با لیزر CO2 اجرا شود زیرا دستگاه های لیزر بسیار متنوعی وجود دارد. بنابراین سرمایه گذاری در دستگاه برش لیزر CNC می تواند به شما کمک کند که بسیاری از نیازهای خود را  برآورده سازید. دستگاه های برش لیزر CNC می توانند طیف وسیعی از مواد مختلف از جمله اکریلیک، مقوا، پارچه، پارچه، چوب، چرم، MDF و حتی برخی از فلزات را برش دهند.

دستگاه های لیزر به هم وابسته نیستند – آن ها کار را به سرعت و به صورت دقیق انجام می دهند. فناوری لیزر سریع تر از روش های سنتی که معمولاً پردازش کمتری دارند می باشد. بنابراین می توانید برای سرعت بخشیدن به فرآیند های خود به دستگاه های لیزر برش اعتماد کنید. استفاده از دستگاه های لیزر نتایح مثبت زیادی برای کسب و کار شما دارد و با استفاده از لیزر برش قادر خواهید بود کارهای کمتری را در زمان کمتری انجام داده و بهره وری خود را افزایش دهید.
فناوری لیزر ابزاری قدرتمند است اما استفاده از آن بسیار ساده می باشد. فرایند راه اندازی دستگاه های لیزر شامل  وارد کردن فایل طراحی برای اجرا توسط دستگاه، انتخاب و تنظیم پارامترهای مناسب برای متریال مورد نظر جهت لیزر کاری است. دستگاه های لیزر دارای آخرین فن آوری روز هستند و برای استفاده اپراتورها بسیار ایمن می باشند زیرا تنها هنگام بسته بودن درب دستگاه لیز رمی توان از لیزر استفاده کرد.

 

مکرومه بافی

 

 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید
  • آگهی رایگان