دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات

دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات صنعتی

دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات

دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات صنعتی

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرکت شایا صنعت حک (شایا حک) نامی نویین تجربهای دیرین

توانسته ایم با بهره مندی از دانش روز و تجارب گذشته سبد کاملی از انواع روشهای مرسوم حکاکی ماندگار فلزات را در دنیا گرد آوریم که شامل
۱-حکاکی (کوبشی،سوزنی،ضربه ای) ایندنت مارکینگ ۲-اسکرایبینگ مارکینگ (حک خراشی و بی صدا)۳-حک براده بردار (فرز)۴-لیزر ۵-رول مارکینگ ۶-پرسی ۷ -الکترو شیمیایی

با توجه به کامل بودن سبد محصولات حکاکی دستگاه های ما قادر به حک انواع قطعات صنعتی ، خودرویی، نظامی و دفاعی ،نفت و گاز و پتروشیمی ،آسانسور و سه راهی و اتصالات و زانو و انواع فلنچ تگ کابل انواع پلاک ها ،لوازم خانگی قطعات منحنی و صاف گرد و دوار شاسی و اتاق خودرو و ... را بدون نیاز به کامپیوتر .(در صورت نیاز به pc قابلیت استفاده را دارد) توسط یونیت کنترل قدرتمند (با تمامی قابلیت های موجود در کامپیوتر ) و انحصاری خود از قبیل حک . حک انواع متن و اعداد و حروف کاراکتر و علائم و سریال نامبر و تاریخ تولید اتومات با تغییر فونت حک فایل اکسل حک آرم و نشان و لوگو و با قابلیت ورودی گرفتن از کرل و اتوکد حک انواع نقوش و طرح های گرافیکی و نقشه ها و بارکد با چهار نوع ورودی سخت افزاری و ۶ نوع ورودی نرم افزاری ۱. کیبورد مستقیم ۲. اس دی کارت (ورودی اکسل .ورودی کرل و اتو کد . و فایل نرم افزار دستگاه) ۳ بارکد ریدر RS232 &PS2 ۴. از طریقPCو نرم افزار مخصوص خود دستگاه

از دستگاه ها در صنایع مختلف از قبیل خودرو سازی و، قطعه سازی،نفت و گاز و پتروشیمی ، صنایع نظامی و دفاعی و صنعت ساختمان و سوله و سازه فلزی، راه سازی لوازم خانگی و متالوژی و ریخته گری ، آسانسور و هر آنجا که نیاز به مارک زنی بر روی فلز باشد میتوان استفاده کرد.

ما با تجربه ای نزدیک به ۱۰ سال بصورت انحصاری و تخصصی در صنعت حکاکی امروزه به عنوان یار و مشاور همراه قبل از خرید سعی در بهترین نوع آگاهی دهی و مشاوره را به عزیزان دارا میباشم.

در سایت شرکت به نشانی shayahak.com اطلاعات به همراه فیلم و عکس و جدول مشخصات هر دستگاه به انحصار قرار داده شده است. لطفا مورد بازدید قرار دهید . و با مشاوران تخصصی ما تماس حاصل فرمایید .

۰۹۱۲۸۷۹۹۰۰۳-۰۲۶۳۶۱۲۱۰۱۸_۰۲۶-۳۶۱۲۰۸۰۹
کیلومتر ۲۴ جاده مخصوص تهران کرج جنب بانک سپه


لینک دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات را مشاهده کنید.


  • آگهی رایگان
  • ۰
  • ۰

حکاکی لیزری شیشه و آینه را به خدمات لیزری خود اضافه کنید. لیزر به طرز شگفت انگیزی برای سفارشی کردن انواع محصولات شیشه ای کاربرد دارد ! 

حکاکی لیزری شیشه، روشی نوین برای تزیین شیشه است که شامل حکاکی سطح شیشه و آینه یا محصولات از جنس شیشه است. حکاکی لیزری آینه و شیشه با دستگاه لیزر CO2 محصولاتی کاملا زیبا را خلق می کند. حک لیزر جلوه های خاصی، به آینه و شیشه می دهد.

دستگاه های حکاکی لیزری مخصوص غیرفلزات توانایی حکاکی شیشه و آینه را دارد. هر دو سمت آینه و شیشه (روی شیشه، پشت شیشه) قابلیت حکاکی با لیزر  توسط دستگاه لیزر حکاکی را دارا می باشد. حکاکی روی شیشه و آینه می تواند برای مقاصد تزئینی نظیر  تولید درب و پنجره ، صنایع دستی، دکوراسیون داخلی هتل، رستوران، بانک، فروشگاه ها  و ... یا حک کردن تصویر، طرح ، مارک ، لوگو ، چاپ لیزری عکس روی شیشه، حکاکی روی آینه و یا حکاکی روی کریستال، ساخت هدایای تبلیغاتی، تولید لوازم بهداشتی ساختمانی ، خودرو سازی قابل استفاده می باشد

حکاکی شیشه ای با دستگاه لیزر CO2، قسمت حک شده شیشه را مات می کند، به شما اجازه می دهد تا آرم های سفارشی و طرح های تقریبا هر محصول شیشه ای را بچرخانید.

چه چیزی را می توانید با یک لیزر حکاکی کنید؟
امکان استفاده از لیزر برای پروژه های حکاکی شیشه ای بی پایان است. شما می توانید با حک لیزری لوگو و مشخصات، محصول تبلیغاتی خود را تبلیغ کرده و یا به سادگی هدیه ای برای یک دوست و با نام او حکاکی کنید، دستگاه لیزر می تواند به شما در خلق سریع، دقیق و با کیفیت کمک کند. تمام اینها بخش کوچکی از توانایی های لیزر است.

با استفاده از روتاری دستگاه لیزر قابلیت حک لیزری اجسام مدور شیشه ای نظیر لیوان، گلدان، بطری و ... مهیا می کند. با این روش شما می توانید طرح و نقش مورد نظر خود را دور تا دور قطعه حکاکی نمایید.

خلاقیت شما هیچ حد و مرزی ندارد و هر آنچه در ذهنتان است قابل اجرا است. حکاکی لیزر آینه می تواند عناصر تزئینی و اشیاء دکوراتیو منحصر به فردی را خلق کند.


لینک دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات را حتما مشاهده کنید.


حکاکی لیزری شیشه و آیینه

  • آگهی رایگان
  • ۰
  • ۰

از دستگاه های حکاکی لیزری می توان در موارد متعددی برای تزیینات و دکوراسیون داخلی استفاده نمود. بخش قابل توجهی از این کاربردها، در ایران شناخته شده نیستند و فرصت های بکری برای بکارگیری آن ها در صنعت دکوراسیون وجود دارد. دستگاه های لیزر با قابلیت خود در تبدیل ساده و سریع فایل عکس یا نقشه به محصول نهایی، امکان تبدیل سریع ایده به طرح را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند.

برای حکاکی لیزری  یک نقش یا تصویر بر روی چوب، ام دی اف، پارچه، سنگ، شیشه، پلکسی گلاس یا هر ماده دیگری که در دکوراسیون داخلی استفاده می شود، کافی است تصویر یا نقشه ای کامپیوتری از طرح مورد نظر در دست باشد. تنها با انجام چند تنظیم ساده می توان طرح برش یا حکاکی را بر روی این مواد انجام داد و ظرف چند ثانیه یا چند دقیقه محصول آماده را به دست آورد.


لینک دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات را مشاهده کنید.


تولید کنندگان دستگاههای حک و برش لیزری فلز و غیرفلزات آگهی های خود را در در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.


حکاکی لیزری دکوراسیون داخلی

  • آگهی رایگان