دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات

دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات صنعتی

دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات

دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات صنعتی

  • ۰
  • ۰

حکاکی لیزری شیشه و آینه را به خدمات لیزری خود اضافه کنید. لیزر به طرز شگفت انگیزی برای سفارشی کردن انواع محصولات شیشه ای کاربرد دارد ! 

حکاکی لیزری شیشه، روشی نوین برای تزیین شیشه است که شامل حکاکی سطح شیشه و آینه یا محصولات از جنس شیشه است. حکاکی لیزری آینه و شیشه با دستگاه لیزر CO2 محصولاتی کاملا زیبا را خلق می کند. حک لیزر جلوه های خاصی، به آینه و شیشه می دهد.

دستگاه های حکاکی لیزری مخصوص غیرفلزات توانایی حکاکی شیشه و آینه را دارد. هر دو سمت آینه و شیشه (روی شیشه، پشت شیشه) قابلیت حکاکی با لیزر  توسط دستگاه لیزر حکاکی را دارا می باشد. حکاکی روی شیشه و آینه می تواند برای مقاصد تزئینی نظیر  تولید درب و پنجره ، صنایع دستی، دکوراسیون داخلی هتل، رستوران، بانک، فروشگاه ها  و ... یا حک کردن تصویر، طرح ، مارک ، لوگو ، چاپ لیزری عکس روی شیشه، حکاکی روی آینه و یا حکاکی روی کریستال، ساخت هدایای تبلیغاتی، تولید لوازم بهداشتی ساختمانی ، خودرو سازی قابل استفاده می باشد

حکاکی شیشه ای با دستگاه لیزر CO2، قسمت حک شده شیشه را مات می کند، به شما اجازه می دهد تا آرم های سفارشی و طرح های تقریبا هر محصول شیشه ای را بچرخانید.

چه چیزی را می توانید با یک لیزر حکاکی کنید؟
امکان استفاده از لیزر برای پروژه های حکاکی شیشه ای بی پایان است. شما می توانید با حک لیزری لوگو و مشخصات، محصول تبلیغاتی خود را تبلیغ کرده و یا به سادگی هدیه ای برای یک دوست و با نام او حکاکی کنید، دستگاه لیزر می تواند به شما در خلق سریع، دقیق و با کیفیت کمک کند. تمام اینها بخش کوچکی از توانایی های لیزر است.

با استفاده از روتاری دستگاه لیزر قابلیت حک لیزری اجسام مدور شیشه ای نظیر لیوان، گلدان، بطری و ... مهیا می کند. با این روش شما می توانید طرح و نقش مورد نظر خود را دور تا دور قطعه حکاکی نمایید.

خلاقیت شما هیچ حد و مرزی ندارد و هر آنچه در ذهنتان است قابل اجرا است. حکاکی لیزر آینه می تواند عناصر تزئینی و اشیاء دکوراتیو منحصر به فردی را خلق کند.


لینک دستگاه های حک و برش لیزری فلز و غیر فلزات را حتما مشاهده کنید.


حکاکی لیزری شیشه و آیینه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی